לכל אחד יש מקום | עניין משפחתי

עניין משפחתי No Comments on לכל אחד יש מקום | עניין משפחתי

מידי שבוע משוחחת מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" עם הרבנית מינדי שמרלינג על פרשת השבוע ועל האירועים של סדר היום | היום דיברה שמרלינג על המקום הייחודי של כל אחד בעולם ותפקידה החשוב של האישה בבית

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מידי יום שלישי בשבוע משוחחת מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" עם הרבנית מינדי שמרלינג, מנהלת מדרשית בית שושנה בתל אביב, שמדברת על פרשת השבוע ועל העניינים שעל סדר היום.

היום דיברה הרבנית על תפקידה של האישה בהנהגת הבית: "הרבי מדבר על זה שקורח היו מהמיוחסים הכי גדולים בעם ישראל. צאצא למשפחות מכובדים. למדן, חכם ואחד מעשירי תבל. לכאורה היה בשיא האליטה. לעומת זאת היה אדם שקראו לו און בן פלת שהיה מהחבורה של קורח אבל לא הייתה לו חוכמה וייחוס כמו לקורח.

"ומה אנחנו רואים? שדווקא לקורח היה סוף אומלל ודווקא און בן פלת היה היחיד שניצל. הרבי אומר הכל בזכות ההנהגה של הנשים שלהם. אשתו של און בן פלת הבינה מה קורה והצילה את בעלה וכל המשפחה. אשתו של קורח לעומת זאת גרמה לכל המחלוקת והביאה לזה מתוך מקום של קנאה. כל זה, אומר הרבי, זה מוכרח להביא אותנו להתעמקות באחריות של האישה והתפקיד החשוב שיש לנשים בהנהגת הבית".



0 תגובות